Історія створення легендарних M50x 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  У січні 2007 року перша пара ATH-M50 була представлена ​​на виставці NAMM. Спочатку вони були розроблені як професійні навушники для моніторингу з акцентом

на отримання чистого, природного звуку через патентовані 45-міліметрові драйвери. Тим не менш, вони стали одними з популярних навушників, які рекомендуються всім,

хто хоче отримати більше задоволення від прослуховування.

  Відомі своєю добре збалансованим звуковим профілем і міцною, але зручною конструкцією, M50 є нашим самим продаваним продуктом у всьому світі.

  З тих пір M50 розвивалися з використанням нових технологій і адаптувалися до потреб слухачів, представивши ATH-M50x в 2014 році і ATH-M50xBT в 2018 році.

  Протягом усієї своєї історії M50 залишалися вірними початкового баченню нашого засновника Хідео Мацусіта. Хідео-сан хотів створити якісний звук для всіх, що дозволяє

людям отримувати доступ до якісних продуктів для будь-якої сфери і будь-якого бюджету.

  M50 і раніше відомі тим, що забезпечують якісне відтворення звуку за розумною ціною для самих різних людей, від музикантів і творців контенту до геймерів і слухачів музики.

https://www.audio-technica.com/wordpress/app/uploads/IMAGE-ONE-1024x731.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Розроблено в Японії

  У 2006 році, наближаючись до кінця своєї кар'єри, наш головний інженер по навушників вирішив вкласти все, що у нього було, все десятиліття досвіду

і знань, в нову пару студійних моніторних навушників.

  Команда інженерів в Японії вважала навушники «професійним інструментом», тому вони повинні були бути міцними, практичними і зручними. Будучи

одним з небагатьох виробників в світі, які розробляють технологію перетворювачів, вони змогли точно налаштувати звуковий профіль M50, надавши

йому ретельно продуманий акустичний дизайн.

  Навіть після успіху M50s команда інженерів не припиняла вдосконалювати дизайн навушників. Менеджер по продукту, Хіроясу Сузукі, через сім років

після випуску M50 допоміг управляти проектом щодо вдосконалення навушників: «Ми вийшли і запитали професіоналів, у людей, які насправді

використовують ці навушники щодня, які функції їм подобаються і що вони хочуть, і ми використовували їх відгуки для поліпшення продукту, створивши

M50x в 2014 році ».

https://www.audio-technica.com/wordpress/app/uploads/IMAGE-TWO-1024x683.jpg

Студія, сцена і кіноекран 

   Завдяки своїй здатності відтворювати природний, збалансований звук, який точно відображає початковий запис матеріалу, M50 стали основним

продуктом для професіоналів в області аудіо.

   Дізнавшись культовий дизайн зі срібним кружком на чашках навушників, ви зазвичай можете побачити їх в студіях, в музичних кліпах і фільмах.https://www.audio-technica.com/wordpress/app/uploads/IMAGE-THREE-1024x683.jpg

  З 2012 року ми додали вісім кольорів обмеженого випуску до лінійки M50. Ці різні випуски, які часто доступні тільки протягом одного року, надали

фанатам можливість додати яскравих фарб до своїх налаштувань, включаючи останні випуски Purple і Black на 2020 рік

.https://www.audio-technica.com/wordpress/app/uploads/ATHeadphonesEN.jpg