Чому саме Pearl River?

  • Більше 60 років майстерності
  • Найбільша в світі, найсучасніша фабрика
  • Доступна ціна з функціями дорогих фортепіано
  • Міжнародна сертифікація за якісними та екологічними стандартами
  • Рекомендовані в усьому світі вчителями, виконавцями та техніками
  • Найкращі світові піаніно, продані у більш ніж 120 країнах світі
  • Більше причин чому Pearl River - "Найкраще у світі піаніно".

 

Округ Цзенчен — частина провінції Гуанчжоу, що в Китаї, характеризується м'яким кліматом, родючими землями, середньорічною кількістю опадів, яка складає 73,6 дюйми (1869 мм ртутного стовпа) та середньою температурою повітря 72 градуси (22 градуси за Цельсієм). Ці особливості роблять округ придатним для росту тропічних і субтропічних культур, особливо дерев ліджи. Проте є щось більш несподіване, що прижилося і виросло на плідному ґрунті Гуанчжоу: китайська індустрія по виготовленню фортепіано. Компанію Pearl River Piano Group можна сміливо порівняти із маленькою насіниною. Як правило, кожна насінина має кілька складових, які допомагають їй не тільки вижити, а й прорости та заквітнути. Наприклад, насіння авокадо має насіннєву оболонку, зародок, гіпокотиль, зародковий корінь та сім'ядолі. Фортепіано, у свою чергу, має 5 основних складових: резонатор, фортепіанну механіку, клавіатуру, педалі та зовнішню раму. Насіння — щось маленьке з величезним потенціалом. Подібно до насінини у тому розумінні, який саме інструмент виробляє Pearl River, компанія також має багато "складових", завдяки яким їй вдалося вирости і почати процвітати на ринку в Китаї, складових, які стали своєрідним поштовхом для такого швидкого росту протягом останніх 50 років — періоду, який пов'язують з лібералізацією економічної політики Китаю, китайською виробничою традицією, лояльною і кваліфікованою робочою силою.

 

Лібералізація економічної політики Китаю

Компанію Pearl River засновано у 1954 році шляхом консолідації кількох підприємств з виготовлення фортепіано. Її назва пов'язана із місцезнаходженням виробничих потужностей компанії, розташованих на березі однойменної річки «Pearl River» у південному Китаї.

Це був якраз той рік, коли відбулася битва при Дьєнб'єнфу, а також Женевська конференція, після того, як французи зазнали великих втрат у цій битві. У 1954 році президент Ейзенхауер висловив побоювання з приводу імовірного "ефекту доміно", який може викликати поширення комунізму в Індо-Китаї. У той час президентом націоналістичного Китаю якраз став Чан Кай-ши.

У значній мірі завдяки політиці лібералізації економіки, яка бере свій початок з кінця 70-х, а також іноземним інвестиціям, ВВП Китаю почало зростати у геометричній прогресії. Китай випередив Німеччину, ставши третьою у світі країною за величиною економіки у 2007 році, і, пізніше, Японію — ставши країною з другою за величиною економікою у 2010 році. Починаючи з сімдесятих років, економічна свобода у Китаї значно зросла, а внутрішній ринок не тільки розвивався, але і процвітав. Деякі економічні реформи проводилися за сприяння Гонконгу. Ріст економічної свободи супроводжувався зростанням економічного потенціалу, звільняючи ринок.
Поступово лібералізувався й розширився ринок праці в Китаї, а китайські компанії стали конкурентоздатними не тільки за рівнем якості продукції, але й у плані більш низьких затрат виробництва порівняно з більшими прибутками.

Лібералізація торговельної політики сприяла значному зростанню деяких прибережних міст. Такі міста, як Шанхай, Тяньцзінь і Гуанчжоу стали основними портами в Китаї. Проте, щоб зрозуміти історію успіху Pearl River, слід детальніше заглибитися в історію Гуанчжоу.

 

 

Китайська виробнича традиція

Починаючи з 206 р до н.е за часів династії Ранньої Хань ремісники ҐуандунГуанчжоу прославилися своїм умінням створювати складні витвори мистецтва. Артефакти з міста Гуанчжоу — порцелянові вази, статуетки, шафи, кам'яні подушки — є одними з найбільш бажаних і цінних речей для колекціонерів, багато з них представлнені в музеях з усього світу. Таке історичне підґрунтя у поєднанні з відданістю ремісничій справі, мабуть, і стали причиною того, що такі промислові гіганти як Audi, Apple Computers, і Siemens стали тими міжнародними компаніями, які нині віддають перевагу саме цьому регіону як плацдарму для виробництва власної продукції.

Компанія Pearl River за весь період свого існування довела, що на вартість можна впливати шляхом застосування інновацій та нових технологій. Масштаб виробництва і вартість продукції стали двома основними орієнтирами, які дали змогу Pearl River сформувати успішну цінову політику, зберігаючи при цьому, і навіть покращуючи, якість готового продукту.

Створення власного науково-дослідного центру під назвою «Engineering  Technique Research  Development  Center» (ETRDC) у 2008 році сприяло впровадженню нових технологій, вдосконаленню продукції та зробило компанію лідером вітчизняної музичної індустрії. У роботі (ETRDC) особлива увага приділяється інноваціям та розробці основних методів, які можуть бути запатентовані, завдяки чому Pearl  River й отримала кілька таких патентів у галузі науки, технологій та майстерності.

Окрім роботи центру, компанія фактично здійснила революційний переворот у галузі традиційного виробництва фортепіано, використавши цифрові технології. Інтегрувавши найсучасніші цифрові технології у процес проектування, вдалося прискорити етап розробки і значно збільшити точність виготовлення. Як це слід правильно розуміти? Так, що інновації впливають на підвищення продуктивності, або, висловлюючись просто, кращі продукти створюються швидше.

Виробництво компанії Pearl River було скромним, проте зараз це завод завбільшки 1,2 млн. квадратних футів. Головна будівля довжиною понад 400 метрів має сім поверхів, а її виробнича потужність сягає позначки 100 000 одиниць готової продукції на рік. Сьогодні, Pearl River вважається не тільки найвідомішим вітчизняним брендом, але і брендом, чиї фортепіано найкраще продаються у всьому світі. За підрахунками 2009 року, продажі компанії склали 28% на вітчизняному ринку, 18% на американському та 15% на європейському ринках. З того часу ці цифри тільки зросли. Якщо взяти до уваги виробництво 2014 року, то цифри дещо інші: 85% продукції заплановано продати у Китаї, а решта продукції постачається до понад 100 різних країн світу, в першу чергу на американський та європейський ринки.

Ден Скіллі з Такоми, штат Вашингтон, — один із кращих американських дилерів компанії; саме він продав частину нових моделей Ritmüllers, виготовлених на заводі в Гуанчжоу. Скіллі працює в цій галузі вже понад 36 років. Проте тільки 5 років тому він почав займатися продажем фортепіано.

Його улюблена модель EU122, яка, на думку Скіллі, може конкурувати навіть з продуктами Yamaha. «Це чудовий інструмент. Я продав також чимало 115M5-их, гадаю, що це правильний номер моделі. Це невеликий інструмент за помірну ціну. У порівнянні з іншими моделями фортепіано (наприклад, іншого виробництва незалежно від стану) воно коштує значно менше. Проте не звучить по-справжньому якісно. От Ritmüller — дивовижна річ. Це чудовий, справді чудовий інструмент. Фортепіано Ritmüller я використовую навіть під час концертів, які ми організовуємо у своєму місті. У нас є кілька професійних виконавців, які, до речі, обожнюють це піаніно», — висловився Скіллі.

 

Лояльна й кваліфікована робоча сила

Китаю вдалося стати другою за величиною економіки у світі країною тільки завдяки наполегливій праці кваліфікованого персоналу. На сьогодні це країна з кількістю населення від 1,3 до 1,4 млрд. людей, якщо вірити даним Світового банку та результатам Бюро перепису населення США 2013 року. Проте, незалежно від кількості населення, кількість робочої сили  має тенденцію до скорочення — за даними Національного бюро статистики, кількість працездатного населення в країні знизилася на 2,44 мільйона до 919,54 мільйонів у 2013 році. На думку деяких аналітиків, ця тенденція спостерігатиметься й надалі. Так, Санджів Саньял, глобальний стратег Deutsche Bank, зазначив у своїй доповіді, яка датується вереснем 2013 року, що кількість робочої сили Китаю буде "поступово знижуватися від 853,7 мільйонів у 2015 році до 848,9 у 2020 році".

Беручи до уваги цей процес, деякі компанії прийняли рішення щодо консолідації та переоцінки своєї стратегії виробництва. Не зважаючи на те, що обсяги виготовленої продукції зростають, Pearl River скоротила кількість робочої сили на 1000 осіб до числа 2500 працівників. Як наслідок, це привело до зниження витрат компанії, покращення цінової політики, збільшення цінності для споживачів, а також вплинуло на користь дилерів. Втім, задля досягнення вищезгаданих цілей, дедалі більше відповідальності покладається на плечі працівників компанії. Використання сучасних технологій та складного обладнання вимагає спеціальних знань, тому працівники Pearl River обов'язково отримують трирічну університетську освіту та проходять стажування на заводі ще протягом двох наступних років. Подібна освіта має дві сходинки. Університетська освіта зосереджена довкола вивчення основ теорії музики та конструювання/проектування. Заводська освіта має більш прикладних характер. Протягом всього терміну навчання на заводі, працівники Pearl River проводять велику кількість часу відточуючи свої навички по збірці фортепіано, а також перевіряють на практиці всі свої знання про налаштування, регулювання та звукоутворення.

Інноваційне мислення

Хоча компанія була створена у 1954 році, на американському ринку вона з'явилася тільки 30 років по тому і до 1999 року не мала сформованої дилерської мережі. 

Шон Хоар з Коннектикуту працює в фортепіанному бізнесі вже протягом майже 40-а років. Він є також одним з головних дилерів компанії, адже займається продажем цих інструментів уже останні 15 років, і не має наміру зупинятися. «Мені не потрібні інші виробники», — сказав Хоар. «Вони не здатні мене зацікавити». На його думку, успіх Pearl River залежить від кількох факторів. Найголовніше, щоб усі складові інструменту мали найвищу якість. «З 2001 року я займався ремонтом фортепіано», — підсумував Хоар. «Для мене інструмент — в першу чергу набір "інгредієнтів", усе починається з основ. Матеріали, обід, кришка, кріплення — всі складові [Pearl River] мають відмінну якість».

 

 

Pearl River Piano Group, яка володіє одним із найбільших у світі лісозаготівельним цехом з 16-ма промисловими сушильними печами з комп'ютерним управлінням, може пишатися своїми високоякісними "інгредієнтами". Це дуже важливо, оскільки на 60% фортепіано складається з деревини. Завдяки повному контролю над заготівлею деревини та дотриманню найвищих стандартів, компанія може гарантувати якість і адаптивність свого продукту до різних кліматичних умов, незалежно від місця знаходження.

«Найголовніше — високоякісні складові, все інше вже деталі. Дотик і звучання просто неймовірні. Ніколи раніше мені не доводилося зустрічати інструменту цієї цінової категорії з таким якісним звучанням», « зауважив Хоар. «Приваблива вартість — один із найважливіших моментів, які вигідно вирізняють Pearl River серед інших виробників, проте цього замало. Якщо компанія хоче бути конкурентоспроможною на сучасному ринку, то їй недостатньо просто бути хорошою. Вона повинна стати найкращою», — сказав Хоар. «Тому що ніхто не захоче придбати фортепіано Pearl River, якщо воно не буде справді кращим за інші. Цей інструмент просто фантастичний, починаючи від всіх механізмів, і закінчуючи фінішним покриттям. Проте, якщо б він був такий самий, як усі інші, то покупець віддав би перевагу більш відомому бренду. Я, до прикладу, обираю тих, хто старається найдужче. Якщо пригадати історію й інших виробників фортепіано, то у всіх них є свої хороші та невдалі періоди. На їхньому тлі Ritmüller здається мені найкращим. Компанія Pearl River справді працює над якістю, у неї найкращі "інгредієнти"», — висловився Хоар.

Окрім вищезазначеного, є ще один важливий фактор, який сприяв успіху Pearl River —  пошук нових ідей — інновацій. У свій час компанія залучила до роботи швейцарського дизайнера Лотара Томмі та майстер-техніка Стефана Молера, які працювали над дизайном і виробництвом нової фортепіанної лінії. Томмі пропрацював понад 30 років у якості вчителя й консультанта на 20-ти різних відомих підприємствах. Він був обраний за його знання і практичний досвід у відновленні фортепіано, його виготовленні, налаштуванні, а також науково-дослідних розробках. У свій час він також працював директором Асоціації виробників фортепіано Німеччини та Європи. Молер — швейцарський виробник фортепіано з 31-річним досвідом роботи. Колись він був підлеглим Лотара Томмі, а також працював разом з ним у кількох фортепіанних компаніях. Об'єднавши свій досвід і зусилля на користь компанії, Молер й Томмі стали невід'ємною частиною Pearl River, забезпечивши можливість досягнення поставлених цілей у виробництві нового бренду — Kayserburg: заради створення найкращих у світі фортепіано.

«Сьогодні найбільшим споживачем фортепіано є Китай. Хто, як не Китай нині спроможний створити найновіше, найсучасніше фортепіано. Усі звикли користуватися гарними ідеями. Що робить Pearl River: використовує всі варті уваги ідеї та створює сучасний авангардний інструмент», — висловив думку Хоар. Насправді, це дуже цікаве спостереження. Найнявши Томмі та Молера у 2009 році, компанія мала на меті не просто запросити їх для створення найкращих у світі фортепіано, а саме залучити до співпраці й використати їхні ідеї та досвід для своїх продуктів. Задля досягнення поставленої мети, Томмі й Молер зібрали найкращих працівників компанії та провели для них спеціалізоване жорстке навчання, яке передбачало навіть розріз інструментів деяких відомих виробників. Це, зокрема, допомогло їм переглянути й вдосконалити нові лінії виробництва. У своєму інтерв'ю китайській газеті «China Daily» Молер зізнався, що під час своєї роботи в компанії, йому довелося зустріти кілька видатних студентів. «Один із них, Чжан Чженвей, з першої спроби зробив усе практично ідеально. Це талант, який не часто вдається побачити», — сказав він.

Серед особливостей, які характеризують нову лінію Ritmüller, є твердий вертикально ламінований кленовий штег, резонансна дека з клену, штифти, високоякісна хромована сталь, струни German Röeslau та басові струни ручної роботи, молоточки з Німеччини від Louis Renner Premium, а також використання чорного дерева. Ларрі Файн, видавець і редактор pianobuyer.com не висловив нічого, окрім похвали щодо інноваційних та прогресивних технологій Pearl River для лінії Ritmüller. «Мені подобаються піаніно Ritmüller, і я вважаю, що подібні вдосконалення, які були впроваджені компанією протягом кількох останніх років, стали одними з найбільш успішних за всю історію виробництва фортепіано», — висловився Файн. Відома піаністка Джудіт Коен висловила подібну думку у своїх відгуках на сайті pianobuyer.com. «Найбільше враження на мене справило фортепіано Ritmüller, особливо його звучання та стабільність на середині високих частот порівняно з іншими моделями. Звук не розпадається так швидко, як у деяких азійських фортепіано, звучання більш насичене й різноманітне..... Чистота звуку на високих частотах дуже сподобалася», — написала Джудіт.

Продовження розвитку

Враховуючи понад 100 000 одиниць готової продукції на рік Pearl River, безумовно, відрізнявся від усіх інших великих виробників.  У 2014 році компанія відзначила 60 річницю з дня свого заснування та 30 річницю виходу компанії на північноамериканський ринок. До цієї нагоди Pearl River створила навіть спеціальний девіз: "Це були чудові 30 років, проте ми тільки починаємо", з чого можна зробити висновок про те, що компанія не збирається зупинятися на шляху інновацій у галузі фортепіанного виробництва Китаю. Для відзначення свого 30-річчя у Північній Америці, компанія підготувала спеціальну винагороду для дилерів у США та Канаді. Найкращих дилерів кваліфікували на поїздку до нового заводу площею 1,2 млн. квадратних футів, що в Гуанчжоу, Китай. Крім цього, Pearl River представила шість нових фортепіано (включно з EU131) на міжнародній виставці музичних інструментів NAMM show 2014, створених у співпраці з Лотаром Томмі. За словами представника компанії, Pearl River зацікавлена в північноамериканському ринку і рішуче прагне досягти досконалості.

Скромний початок

Насіння — скромна річ з величезним потенціалом. Поняття "скромність" дуже вдало характеризує Pearl River. 
Pearl River — компанія, яка скромно починала, яка створила простий високоякісний інструмент за розумну й помірну ціну. Тепер, коли позаду 60 років досвіду, Pearl River наростила колосальний потенціал, отримавши статус найбільшого виробника фортепіано у світі. Хоча виробництво площею 1,2 млн. квадратних футів це зовсім не скромно, продукт відвертий і простий. Ден Скіллі, який вважається скромним продавцем фортепіано, дуже цінує це. «Я ніколи не порівнюю свої фортепіано з іншими. Тобто, є такі речі, як Ritmüller. Зазвичай, я говорю про деякі особливості, але я не той продавець, що постійно каже: "Ви повинні купити це піаніно, перераховуючи всі технічні нюанси". Я завжди намагаюся якнайкраще настроїти фортепіано, щоб його звучання приваблювало клієнтів. Я не маю достатніх коштів, аби зробити шикарний салон з продажу. І не маю можливості продавати піаніно за 40 тис. доларів. Для таких інструментів потрібні спеціальні умови й оформлення приміщень. Доступність Ritmüller дуже втішає. І якщо у ваш магазин зайшов артист як потенційний покупець, то у вас чудові шанси. Проте погано, коли він не повертається. У мене, на щастя, немає таких проблем», — зауважив Скіллі. Для таких людей як Хоар та Скіллі, Pearl River — єдина існуюча альтернатива, яка є і буде. Скіллі вважає, що для нього найкраще замовляти фортепіано Ritmüller. Вони дуже добре продаються. За його словами, він не займається пошуком й просуванням інших дилерів. Це той тип фортепіано, вартість якого є завідомо заниженою. Таке співвідношення ціни та якості дуже приваблює клієнтів, які постійно повертаються.

Pearl River, починаючи з 90-х років: Хронологія подій

  • 1997 — компанія отримала стандарт якості ISO  9001 Сертифікат від вітчизняної та міжнародної організацій по сертифікації
  • 1999 — компанія Pearl River Piano Group вперше отримала звання відомої торговельної марки у вітчизняній музичній індустрії
  • 2001 — зайняла перше місце серед за рейтингом світових продажів фортепіано
  • 2002 — компанія стала однією з 16 китайських корпорацій, що завоювала статус всесвітньо відомого бренду
  • 2003 — компанія Pearl River Piano Group отримала звання найвідомішого вітчизняного продукту
  • 2004 — компанія Pearl River Piano Group отримала нагороду як вітчизняне підприємство з найвищим рівнем менеджменту якості
  • 2006 — Pearl River Piano Group отримала нагороду «Milestone Award», яку за останні 104 роки вперше було присуджено асоціацією NAMM неамериканському виробнику музичних товарів
  • 2006 — компанія стала першою серед вітчизняних виробників фортепіано, хто виготовив понад мільйон одиниць готової продукції
  • 2007 —компанія отримала стандарт якості ISO 4001 Сертифікат системи управління навколишнім середовищем
  • 2007 — Pearl River Piano Group визнана в якості нового високотехнологічного підприємства
  • 2007 — компанія почала співпрацю з Лотаром Томмі і Стефаном Молером
  • 2013 — відкриття найбільшого у світі заводу з виготовлення фортепіано
  • 2015 – нагорода від журнал MMR "Акустична лінія піаніно року"
  • 2016 – перемога в номінації "Акустична лінія піаніно року" (журнал MMR)
  • 2017 – номінація на нагороду від журналу MMR "Акустична лінія піаніно року"

В останні роки Pearl River переглянув і спростив модельну лінію за підтримки європейських та американських консультантів з дизайну піаніно. Результатом є лінійка піаніно, широко визнана за якістю, вишуканим дизайном та винятковою цінністю.