Новое помещение, расположенное в штаб-квартире компании в Огайо, применяется для анализа, тестирования и демонстрации коммерческих продуктов с участием консультантов, интеграторов, конечных пользователей и торговых представителей.

 

Компания Audio-Technica  объявила об открытии новой лаборатории тестирования системных решений в своей штаб-квартире в Стоу, штат Огайо, созданной как пространство для анализа, разработки, тестирования, демонстрации и устранения неисправностей коммерческих продуктов компании в решениях, включая презентации, комнаты для общения. , аудитории, залы заседаний и т.д.

Интеграция с технологическими партнерами Audio-Technica является ключевой частью этой лаборатории для усовершенствования и демонстрации совместимости в реальных программах. Основная программа будет быть сетевым центром для консультантов, интеграторов, конечных пользователей и представителей для удаленного испытания систем (через программы для конференц-связи), но посетители также могут посетить его лично.

Марк Донован, менеджер із розробки додатків Audio-Technica для професійного ринку, пояснює: «Комерційні продукти, особливо для відеоконференцій, найкраще почути на віддаленому кінці, оскільки це відчуває кінцевий користувач. Це неможливо, якщо просто зайти в офіс і показати комусь фізичне обладнання. Вони хочуть знати, як це звучатиме в реальних програмах, у тому числі через Teams або Zoom або програму для конференцій на їхній вибір.

«І це набагато більше, ніж демонстраційна кімната для стимулювання продажів, це простір дає нам можливість познайомити інтеграторів з нашими апаратними та програмними рішеннями, перш ніж вони приїдуть на місце для їх встановлення, а також підвищити рівень їхнього комфорту та ознайомлення з цими системами.  Ми запрошуємо консультантів та інтеграторів особисто ознайомитися з цією можливістю, а також кінцевих користувачів».

У просторі є роз’єми даних, живлення та звуку, розташовані в стратегічних місцях по всій кімнаті, щоб підтримувати з’єднання пристроїв на стелі, на стінах або на столах. Є 70 мережевих підключень для передачі даних, 54 дуплексних розетки  і 18 аналогових аудіопідключень.

Кімната має розміри 28,5 футів на 18,5 футів, з відкритою стелею та ізольована від зовнішнього шуму за допомогою 0,25-дюймової переробленої гумової мембрани, яка встановлена ​​між каркасом стіни та гіпсокартоном. Сталеві стельові балки починаються з 9,5 футів і простягаються до настилу другого поверху на 11 футів від підлоги. Гіпсокартон покритий звукопоглинаючими панелями різної глибини та ширини для зменшення відблисків. «Це дає нам дуже тихе та контрольоване тестове та демонстраційне середовище», — зазначає Донован.

 

Усі канали даних і аудіо повертаються до стійки та обладнання на 44 місця, де розміщено різноманітні аудіо-, відео- та мережеві пристрої, що дозволяє команді комбінувати обладнання (не лише від AT, але й від інших галузевих виробників), як їх можна використовувати в польових умовах як для демонстрації функціональності, так і для допомоги інтеграторам у визначенні найбільш ефективного способу налаштування обладнання.

Обладнання в лабораторії системних рішень включає в себе обладнання таких виробників, які включають промислові стандартні , які найчастіше поєднуються з AT у польових умовах:

Передпідсилювачі, мікшери та DSP: Audio-Technica, Biamp, Bose, Crestron, Symetrix, QSC і RME
Підсилення та гучномовці: Genelec і Xilica
Відео: AVer, Samsung і Visionary Solutions
Комп’ютер і мережа: Hewlett Packard і NETGEAR

«За то короткое время, что мы использовали пространство, он оставался очень загружен, поскольку интеграторы и конечные пользователи пользовались возможностью дистанционного подключения и испытания наших систем в реальных программах. Мы с нетерпением ждем расширения масштабов мероприятий, которые проходят в комнате, включая планы по серии тренировок для представителей с гибридной личной/дистанционной моделью», — заключает Донован. «Кроме того, комната также хорошо подходит для создания контента для кратких информативных видео инструкций о различных аспектах нашей коммерческой линейки. С точки зрения внутренних исследований и разработок мы можем легко ввести новый продукт в пространство и обеспечить реальные условия тестирования, что позволит нам выявить любые потенциальные проблемы на ранних стадиях процесса. Кроме того, это пространство делает для нас очень эффективным понимание преимуществ и реальных условий этих систем, что очень ценно для нашей команды продаж, которая работает на рынке».