Протягом всієї своєї кар'єри Ленні Кравіц завжди ретельно ставився до точності звучання його гітари. «Він важко працює для того, щоб все виходило краще, особливо це стосується гри на гітарі», - говорить Алекс Альварез, його 23-річний гітарний технік. «Він намагається досягти точного звучання, тому завжди відмовлявся від використання безпровідних технологій. Ніякі демонстрації подібних речей ніколи не виправдовували його очікувань».

Проте все змінилося під час проведення репетицій для концертного туру Ленні Кравіца по Європі на підтримку нового альбому «Strut». Після презентації декількох високоякісних безпровідних систем, організованої компанією Tour Supply , Ленні, Алекс та гітарист Крейг Росс дійшли висновку, що тільки безпровідна система Shure Axient® насправді може забезпечити його вимоги щодо якості звуку на сцені.

«Все почалося із звичайної розмови з Ленні» — розповідає Алекс. «Виникла думка про безпровідну гітару і я сказав йому, що хочу аби він спробував одну з таких систем. Ленні відповів: «Ми вже розглядали цю можливість раніше, і я не проти, але якщо вона не звучатиме, то я її не використовуватиму». Тож я подзвонив Лансу з компанії Tour Supply, щоб він організував презентацію».

Ланс Васком, генеральний директор компанії Tour Supply, мав усього два дні для організації подібного прослуховування, поки проводилися репетиції в Маямі. За його словами, вони продемонстрували дві системи Shure — Axient та ULX-D®“, а також системи двох інших провідних брендів. «Оскільки все повинно було відбутися швидко і якісно, я вилетів до Маямі для проведення презентації» — каже Ланс. «Ленні та Алекс одні з кращих клієнтів, саме тому ми намагалися забезпечити максимально можливу підтримку на всіх рівнях».
З самого початку Алеску Альварезу найбільше сподобалася система Axient. Він зауважив, що чув про неї раніше як від компанії Shure, так і від інших гітарних техніків. «Справа у тому, що ця система має здатність виявляти випадіння сигналів і, відповідно, самостійно змінювати при цьому частоти , що робить її дуже привабливою для мене. Але я знав, якщо звучання не буде ідеальним для Ленні, він просто вирішить використати провідне підключення. Проте я подумав, що все одно варто спробувати, оскільки ми вже давно використовуємо вушні монітори Shure PSM® 1000» — сказав Алекс.

У перший день проведення репетицій Ленні був відсутній, тому початкове тестування провів Крейг Росс — постійний гітарист та співавтор його пісень. Йому справді сподобалося звучання і він сказав: «Так, Ленні повинен це одобрити». Потім ми встановили ще дві додаткові системи на тестування протягом наступного дня для Ленні, і їхнє звучання та технології справили на нього неабияке враження. Виявилося, що прийняти рішення буде надзвичайно легко.

На прохання прокоментувати всій вибір на користь гітарної системи Shure Axient, Ленні Кравіц відповів: «Я 25 років опирався безпровідним системам, проте зараз я, нарешті, звільнився від своїх улюблених кабелів без жодної шкоди для органічного звучання моєї гітари та підсилювачів.»
Ленні замовив три двоканальні системи Axient — для себе, Крейга Россса і басистки гурту Гейл Енн Дорсі. Щоб повною мірою реалізувати можливості системи у сфері керування і роботи з мережею, учасники гурту замовили також Менеджер частот AXT6000 і Точку доступу ShowLink.

Оскільки компанія Tour Supply має сертифікати від Axient, її очільник Ланс Васком взяв на себе завдання навчити концертну команду як користуватися широкими можливостями цієї системи для моніторингу, контролю та управління частотами. Разом з Алексом Альварезом, Ланс Васком консультувався з Джошем Мелоці, інженером з моніторингу, про те як найкраще інтегрувати нові системи в існуючий беклайн Кравіца.

«Я обожнюю цю технологію» — сказав Васком. «Axient вміє шокувати людей. Варто подивитися на їхню реакцію, коли система самостійно перемикає канали. Або як дивується інженер з моніторингу, коли вдається узгодити всі частоти менше, ніж за одну хвилину — це просто дивовижно! Особливо приємно усвідомлювати, що ти маєш вплив на щоденну завантаженість команди. Узгодження частот і моніторинг може зайняти багато часу, це напружена робота. Axient автоматизує більшість таких процесів, що дозволяє заощадити час і дає змогу команді сфокусуватися на інших завданнях. У цьому розумінні Аxient є корисною технологією не тільки для гурту, але і для всієї команди також.»
У той час, коли три приймачі Axient розташовані у стійках над обладнанням для кожної гітари і басу, увесь комплект безпровідного концертного обладнання об’єднано в мережу, якою керує Мелоці зі свого місця. Узгодження частот здійснюється за допомогою Менеджера частот Axient і програмного забезпечення Shure Wireless Workbench®. Кожного дня Мелоці здійснює пошук доступних частот і розгортає їх у системі.

«З такою кількістю мікрофонів, вушних моніторів та гітар ми оперуємо величезною кількістю частот, тому потрібно, щоб усім цим керувала одна людина» — каже Альварез. Найбільше мені подобається те, що Axient завжди має вільні частоти, які можна розгорнути у випадку якихось проблем. Я пам’ятаю випадок, коли система вперше оперативно змінила частоту, і на сцені ніхто нічого навіть не помітив. Це неймовірно.»

Альварез також у захваті від системи акумуляторів Shure, яка використовується для шести передавачів Axient, а також для вушних моніторів Shure PSM 1000 з 11 каналами. На його думку, це ще одна величезна економія. «У порівнянні зі звичайними батареями ми маємо набагато більше часу після повної зарядки, а система сама контролює рівень заряду з точністю до однієї хвилини, тому не виникає жодних несподіванок. Раніше ми витрачали на акумулятори по 10 000$ для кожного етапу великого туру, тому це не просто важливо, але і дуже вигідно» — каже Альварез.

Алекс Альварес розповів, що гітарні системи Shure Axient отримали великий успіх під час концертного туру Ленні Кравіца Європою з альбомом «Strut». Висловлюючись буквально: «Ми не мали жодних технічних проблем. Однак для Ленні в першу чергу важливо звучання, і він ніколи не став би використовувати безпровідні технології, якби не зміг досягти відповідного звучання. Завдяки Shure Axient це стало можливим».