Багатофункціональний комплекс Sage Gateshead вже давно стандартизований на системах RCF по всій мережі на північному сході Англії, звідки відкривається вид на річку Тайн. Але коли конфігурація кімнати раптово змінюється, часто PA має бути достатньо спритним, щоб адаптуватися до цього.

 

У випадку з головною аудиторією концертного залу, Sage One, вона потребувала повного ремонту у відповідь на видалення її кабін для сидіння в певних умовах. Це призвело до того, що надійний лінійний масив RCF HDL 20-A тепер замінено потужнішим HDL 30-A, а також переглянуту конструкцію сабвуфера, який тепер включає 10 SUB 9006-AS. Весь інвентар був наданий Ingram AV.

Нет описания фото.

Проте ніколи не було ймовірності, що це оновлення залишиться в середовищі RCF — насправді воно привернуло інтерес кількох конкурентів. Перевагою італійського виробника стали здебільшого тривалі історичні стосунки з місцем проведення, яким користувався менеджер з продажу RCF у Великобританії Мік Батлер.

Технічний менеджер закладу Грем Орчард пояснює, як виник капітальний проект зі зміни функціональності сидінь у залі та як він вплинув на акустику. 

«Оригінальне сидіння ніколи не планувалося знімати», — визнає він. «Ми лише один раз проводили постійний захід, для музичного фестивалю BBC 6 у 2015 році. Це була серйозна робота, і вона пошкодила вставки, у які вони вкручувалися. Метою капітального проекту було змінити механізм розблокування, щоб сидіння можна було легко зняти за менший час».

У той же час Сейдж Гейтсхед знав, що якщо вони хочуть організувати заходи постійного характеру, їм потрібно буде змінити системи PA. Концерт стоячи забезпечить інший тип враження від аудиторії, водночас значно збільшивши кількість глядачів.

Енді Мегі з групи інженерної підтримки RCF, володіючи великим досвідом роботи з характеристиками місцями проведення та HDL у своїй попередній компанії, вже записав численні вимірювання для різних сценаріїв (наприклад, із розширеною сценою). Він провів тиждень з 24 еталонними мікрофонами, розкиданими по залу, і, відповідно, порадив щодо нової установки, яка включала заповнювальні динаміки TT від RCF, при цьому вся система тепер контролювалася та об’єднувалася в мережу через власну мережу RDNet RCF.

Возможно, это изображение Рейхстаг

У новій конфігурації L/R висить 12 активних систем лінійного масиву 2 x 10” HDL 30-A, які охоплюють покриття з ряду F на верхньому рівні  і поширюються до рівнів балконів 2 і 3, а наземний стек ще три HDL 30-A та один RCF SUB 9004-AS на кожну сторону забезпечують охоплення аудиторії в перших чотирьох рядах. Чотири HDL 26-A по всій передній частині сцени забезпечують заповнення, тоді як два TT 10-A забезпечують покриття заповнення на рівні стійл, а ще чотири TT 10-A виконують те саме  на рівнях балконів.

Возможно, это изображение динамик

Пояснюючи більш детально, Грем Орчард каже: «Група з двох підвісів TT 10 покриває бокси з обох боків, кожен з яких містить вісім місць. Інші чотири, які вилетіли з PA, націлені на рівні балконів 2 і 3».

Але в той час як оператори боролися з властивими проблемами скошених і вигнутих контурів — і, як наслідок, будівництва нових плоских платформ для позиції управління FOH, саме розгортання сабвуферів викликало найбільше жаху для Magee і Orchard. Спочатку вони розмістили по три SUB 9006-AS на кожній стороні в кардіоїдній конфігурації, а пізніше їх було збільшено до чотирьох. Однак згодом кардіоїду було видалено через контури залу — і всі погодилися, що без неї вона звучить краще.

«Відмова, яку ми отримували від кардіоїда, була не такою значною», — визнає Грем Орчард. «В ідеалі ми мали б розташувати сабвуфери під сценою за лінійною схемою; але це було неможливо, оскільки сцена знаходиться на ліфті, і тому сабвуфери повинні бути складені на землі. Вони також повинні бути розташовані далеко від сцени через проблеми з видимістю».

Возможно, это изображение динамик и фортепиано

Як запобіжний захід Сейдж Гейтсхед додав ще два SUB 9006-AS як утиліти, оскільки, хоча їх можна використовувати для підсилення існуючої артилерії, якщо це необхідно в головній аудиторії, їх також можна транспортувати на візках в інше приміщення та використовувати з. HDL6.

Контроль, звичайно, не менш важливий, і з переходом на HDL 30-A Andy Magee тепер інтегрував RDNet і програмне забезпечення RCF, щоб надати більші можливості. У той час як сама система була налаштована та вирівняна за часом за допомогою RDNet, контрольний планшет дає інженерам доступ до обрізання та налаштування еквалайзера всіх зон за допомогою спеціальної платформи BSS Soundweb.

Важливо, що через панель керування тепер є різні налаштування  (що впливає на затримки), які в основному вмикаються через RDNet.

Але яким би великим досягненням не була ця елегантна інтеграція, потреба в сумісності HDL 30-A з вимогами до класичних концертних залів була першочерговою, особливо тому, що в Сейдж Гейтсхеді працює оркестр Royal Northern Sinfonia. Таким чином, заклад співпрацював з RCF, щоб створити спеціалізований пресет у RDNet, який оптимізував продуктивність, гарантуючи, що існуючий низький рівень шуму жодним чином не буде перевищений.

просто переключитися з HDL 20-A на HDL 30-A було великою перевагою

Нет описания фото.